Usein kysyttyä

Onko sinulla kysymyksiä?

Sepä hyvä. Meillä on nimittäin vastauksia.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tälle sivulle olemme koonneet yleisimpiä meiltä kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen.

Mikäli sinulla kuitenkin on mielessäsi kysymys johon et tältä sivulta löydä vastausta, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Korjaaminen saattaa mitätöidä laitteen takuun. Usein kuitenkin esimerkiksi laitteen pudottamisesta johtunut vaurio on jo takuun ulkopuolella. Jos uskot vaurion korjauksen olevan takuunalainen, suosittelemme ottamaan ensin yhteyttä laitteen ostopaikkaan.

Huoltotyölle ja varaosille myönnetään kuluttajasuojalain edellyttämä kuuden (6) kuukauden virhevastuu. Se ei kuitenkaan kata huolimattomasta käytöstä aiheutuneita vaurioita. Kosteusvaurioisille laitteille emme myöskään voi vaurion arvaamattomuudesta johtuen myöntää takuuta.

Laitteen huoltotyö aloitetaan yleensä samana päivänä kun laite saapuu meille. Koska laitteen postitukseen kuluu yleensä yksi työpäivä molempiin suuntiin, saa kuluttaja yleensä korjatun laitteen käsiinsä 3-4 arkipäivän sisällä huoltoon lähettämisestä.

Esimerkkejä yleisimmistä huoltokustannuksista löydät hinnastostamme ja tarkemman hinta-arvioin voit pyytää Kustannusarviolomakkeemme avulla. Mainitun hinnan lisäksi asiakkaan maksettavaksi tulevat laitteen postituksesta aiheutuvat kulut. Mikäli laitteessa havaitaan huollon aikana mahdollisia lisäkustannuksia aiheuttavia korjaustarpeita, olemme asiakkaan yhteydessä ennen työn jatkamista.

Kosteusvaurioinen laite voidaan usein korjata (perusmaksu 49 €), mutta laitteen pelastamisen mahdollisuuksia voi parantaa toimimalla ohjeidemme mukaan heti vaurion tapahduttua. Jos laitteesi on kastunut, pyri sammuttamaan se välittömästi sekä irroittamaan akku, mikäli mahdollista. Älä missään nimessä koita käyttää tai käynnistää kastunutta laitetta! Tämä saattaa johtaa oikosulkuun ja pysyvään vaurioon. Ota pikaisesti yhteyttä ja toimita laite huoltoon, niin varmistat parhaat mahdollisuudet laitteen korjaamiseen.

Asiakas maksaa aina itse laitteen postikulut. Voit valita toimitustavaksi tavallisen postin, SmartPost automaatin tai Matkahuollon.

Tottakai se onnistuu. Aukioloaikamme ja yhteystietomme löydät täältä. Tervetuloa!

Pidämme varastossamme varaosia vain yleisimpiin laitteisiin. Muidenkin laitteiden korjaaminen saattaa tapauskohtaisesti olla mahdollista, mutta osien tilaamisen vuoksi työ saattaa kestää normaalia kauemmin. Näissä tapauksissa kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä ennen laitteen lähettämistä korjattavaksi.

Itse tehdyssä korjaustyössä on aina riski, että laite vaurioituukin entistä pahemmin. Älypuhelimien osat ovat varsin pieniä ja herkkiä vahingoittumaan. Halpojen tarvikeosien laadussakin on suurta vaihtelua, joten koskaan ei voi olla varma kestääkö osa. Meillä korjaus tehdään aina osaavan ammattilaisen toimesta, laadukkaita varaosia käyttäen. Käyttämällä huoltopalveluamme saat siis mielenrauhaa ja parhaassa tapauksessa säästät vielä rahaakin.

[shared_counts]